piątek, 25 marca 2016

Spotkanie 27 lutego u Zurineczki

Witam. Dzisiejszy post będzie dotyczył spotkania u Zurineczki, które miało miejsce 27 lutego. Przepraszam bardzo za nie wstawienie zdjęć wcześniej jednak miałam urwanie głowy na uczelni i nie miałam już siły na nic innego. Teraz jest przerwa świąteczna czyli odpoczynek :) i czas, którego mi tak czasami brakuje. Z góry przepraszam jak coś źle podpisze.
Panienki Kasi Zbieraczki



Panienka Kici-Koci


Piękni żywiczni chłopcy :) po lewej należy do Starego Zgreda a ten po prawej jest Zurineczki



Zjawiskowa lalka Zurineczki

przypadkowo wypatrzona laleczka Zurineczki


Po lewej lalka Kasi Zbieraczki a po prawej imponujący facet od Starego Zgreda.












Prześliczne panienki Inki



Piękna Venus Zurineczki






Piękność Zurineczki




Absolutnie boski chłopak Starego Zgreda :)

Jest przepiękny... :D

Słodkie maleństwo jeśli dobrze pamiętam jest własnością Eli







Po lewej moja laleczka a po prawej

Śliczna mała lalka Kici-Koci.



3 komentarze:

  1. Venus była Zbieraczki - teraz jest już chyba Zuri?!
    moja Nefera w sukienusi po Następczyni - córki Mulan :)

    OdpowiedzUsuń