niedziela, 24 września 2017

Lalki fantasy

Przekopałam ostatnio zdjęcia na komputerze i odkryłam, że znowu tonę w niewstawionych zdjęciach. Postaram się to zmienić ale zobaczymy jak to będzie. Czasami przy pisaniu posta i wybieraniu zdjęć towarzyszy mi konkretna piosenka. A dzisiaj jest to https://www.youtube.com/watch?v=u9Dg-g7t2l4
Jednakże zdjęcia zdecydowanie ponure nie będą a przynajmniej sądzę, że takie nie są. :)
























Tak się opaliłam pewnego dnia, aż zostały same kości




Do następnego wpisu :) Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. nie wiedziałam, że masz Rudą Wróżkę :)))

    pary mieszane choć jednorodne - dziwne,
    przecież nie tak było w Straszyceum ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dużo lalek, których nie widziałaś ;).
      Hmm, może i nie ale oni mogą sobie być z kim chcą a ja to tylko dokumentuje ;)

      Usuń
  2. Wróżki i Kostusia zawsze cieszą moje oczy :)
    Dzieje się u Ciebie :) .... oj dzieje .... uważaj żeby się coś z tego dziania nie wykluło :))))))))))))0

    OdpowiedzUsuń