środa, 2 maja 2018

Wiosna

Obiecałam sobie, że będę często zaglądać na bloga i dawać nowe posty. Jednak czas mija szybko a blog obrasta kurzem.
Wiosna to czas porządków a według niektórych także czas zmian. Dlatego koniec obietnic, teraz czas działania. :)
Czas na wstawianie postów  i zaglądanie na blogi znajomych częściej niż raz na ruski rok :)

Ostatnio porobiłam naprawdę dużo zdjęć ale przelanie ich w post trochę mi zajęło :/.
Ulubione zdjęcie mojej przyjaciółki









Simone






-Cześć, ślimak







Akira i Kira

Akira i Mercedes


Ostatecznie Akira wybrał obie panie :)

Do następnego wpisu :)


8 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia. Każde emanuje wiosną :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Akira i mnie się marzy -
    nie tylko dla Kir :DDD

    cudna wielkogłowa z jasną
    liliową grzywką - zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo. :) To jakby co wiem do kogo pójdzie wielkogłowa :)

      Usuń
  3. Oj rośnie kolekcja :D rośnie :D
    Pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) choć wole by przestała rosnąć w takim tempie bo 400 sztuk trochę mnie przeraża :/

      Usuń
  4. Bardzo fajna kolekcja:) Ja właśnie pozbywam się mojej i mam trochę ciuchów i miniatur na sprzedaż. Jak chcesz to wpadnij na mój lalkowy blog http://besudolls.blogspot.com
    Sukcesywnie dodaję aukcje na Allegro oraz wystawiam co nieco w zakładce Wyprzedaż. Ceny wręcz symboliczne (często wychodzi 1-2 zł za szt- jeżeli chodzi o zestawy miniatur i ciuchów).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ale na tą chwile nie mam już funduszy na nowe rzeczy i bardziej zbieram lalki niż dodatki.

      Usuń