piątek, 29 czerwca 2018

Czerwiec

Czerwiec zleciał nie wiadomo kiedy. Niedawno był dzień dziecka a teraz już jest sama końcówka czerwca. Jak byłam mała słyszałam jak dorośli rozmawiają między sobą że jak jest się starszym tym czas szybciej leci. Nie wierzyłam w to wtedy. Teraz już wierzę.. :)
Czerwiec był dla mnie miesiącem dobrym a lalkowo nawet bardzo dobrym. W porównaniu z nim lipiec będzie bardzo ubogi ponieważ zbieram na lalkę, na którą potrzebuje trochę więcej funduszy niż zwykle. :). Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Już bez przedłużania zapraszam na obejrzenie zdjęć z kilku mini sesji z czerwca.


W pierwszej wzięła udział Yona, moja ukochana lalka mtm :)






 

 
 



 
Pod koniec maja udało mi się kupić wymarzoną lalke. Maudlynne :D. Na pierwszym zdjęciu jest z bliźniaczką, lalką mojej przyjaciółki :D.
 





7 wspaniałych :D

Do następnego wpisu

15 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia. Te w plenerze zachwycają.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nie tylko ja zachwycam się różowowłosą 😊 a te następne laleczki to nie znam ale takie mają słodkie naburmuszone buzie, że pewnie bym przygarnęła jakby się napatoczyły przed me oczy 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maudlynne Macabre to Tonnerka :), podoba mi się właśnie dlatego że jest taka obrażona :)ta z Hello kitty na koszulce jest z Hello Kitty Club. Ma piękne oczy.

      Usuń
  3. ... i Shibajuku masz? i piękną Tonnerkę :D
    Łał :D Cudne wszystkie :D :D :D
    Fotka z kotami świetna <3
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie :):) Kolekcja ewoluuje we właściwym kierunku ! Tak trzymać!! :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to że mam tonnerki nie znaczy, że porzucę Barbie :)

      Usuń
  5. Ale bliźniaczki mają śliczne sukienki. Zakochałam się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja to ta w rozpuszczonych włosach, ma oryginalną sukienkę.

      Usuń
  6. Super zdjęcia w plenerze, ale mnie zachwyciła Maudlynne. :) Jest przeurocza! :) I zgadzam się z Ewą, stroje tych panienek są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie zauroczyła Landryneczka
    od HelloKitty - w sklepach
    tylko ciemnowłose lub blondi,
    ta z grzyweczką wciąż mi ucieka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maud jest co najmniej
    zaskakująca u Ciebie ;P

    OdpowiedzUsuń