poniedziałek, 29 maja 2017

KKKK- Zlot Fanów Lalek 20 maj

20 maja udało mi się dotrzeć na Zlot Fanów Lalek w Klubokawiarni Kicia Kocia. Zlot został zorganizowany przez Pauline i jestem jej bardzo wdzięczna za wspaniałą zabawę. Dzięki niej poznałam wspaniałych fanów lalek i nabyłam kilka nowych lalek :). Zdjęć zrobiłam sporo :).




 Nijak nie chciała mi wyjść na zdjęciu. Albo była za blada albo niewyraźna. A jest prześliczna.
 Cuda Zgredka

 Thor jest boski




A te panienki czuły się jak u siebie w domu. Takie zrelaksowane :)

 Stylowa Arielka




Skrzypaczka i blondi Lacrimy

Ta z rerootem jest niesamowita

 Gaga, olbrzymka i Draculaura Patryka

 Kala, Ari i Barbie Patryka



W tej się zakochałam. BB Girl :D przeurocza












Galadriela :D





Cudne Sindy i Fleur Anny








Słodki, pokraczny maluch







Cudowny, zdziwiony Cebulek Eli

Super elegancka tonnerka Magdy


 A to moje zdobycze

Dziękuje wszystkim serdecznie za spotkanie. Było super. :)
Do następnego postu :)

12 komentarzy:

  1. Widzę, że zobaczyłaś wiele pięknych i oryginalnych lalek :D. W niejednej można było się zakochać :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. O! szkoda, że mnie tam nie było :(
    Tyle cudności :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha! to już wiem, czyj był ten przystojniak,
    którego pokazywała u siebie Balbinka :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ Ci się tego pogłowia upolowało!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ..... łomatko aż tyle przygarnęłaś !!!!!!!!!
    Mnie ta elfka też nie chciała wyjść na zdjęciach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D wyszło całkiem sporo, to prawda.
      :( wielka szkoda

      Usuń
  6. Ja też Ci dziękuję za to, że wyciągnęłaś mnie wcześniej z domu na spotkanie !!!
    Gratuluję zdobyczy :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle piękności,a mnie tam nie było...
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń