środa, 31 maja 2017

Nadrabianie :)

Ostatnio przeglądałam zdjęcia lalkowe jakie mam na komputerze i zauważyłam, że przez nie wstawianie ich na bloga na bieżącą bardzo dużo ominęłam. :(. Dlatego teraz to nadrobię bo nie mogę pozwolić by zdjęcia dłużej się marnowały :).
 


Uwielbiam My scene a szczególnie Chelsea i Madison







Gigi i Kjersti z Peroną w tle :)


 Blondynki górą :D



 Rude i rudopodobne


Szatynki

Brunetki




Od najjaśniejszej do najciemniejszej


 Pozytywnie zakręcona Maddie :)




 
Do następnego posta ! :) 

11 komentarzy:

  1. Ż przyjemnością po raz kolejny oglądałam twoje zdjęcia:). Bardzo lubię to w jaki sposób ustawiasz lalki. Zdjęcie z zakręconą Maddie podoba mi się najbardziej:D

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że nie pozwoliłaś tym fotkom
    dłużej się kisić na kompie! wedle barw
    włosów ciekawe zestawienia - ale mnie
    najbardziej przypadło wedle cery :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie nie można pozwolić na marnowanie się zdjęć !!! :):)
    Dziewczyny pięknie pozują - moje zawsze gdzieś się rozłażą na boki..... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ pokaźna kolekcja... blondynek :)))
    Dobrze, że zdjęcia nie utknęły w jakimś zapomnianym pliku na komputerze. Najbardziej zaintrygowała mnie laleczka o najjaśniejszej karnacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie mam jakieś dwa razy tyle blondynek. :)
      Najbledsza to Bella ze Zmierzchu(wersja wampir) :) znalazłam ją bardzo tanio na olx, bez oryginalnego stroju. Została przerobiona tam na księżniczkę :)

      Usuń
    2. Dwa razy? Wow :))) Do mnie przemawiają rude :)
      Dzięki za wyjaśnienie :)

      Usuń
  5. Ile dobrobytu! A wszystkie takie piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne laluszki.Bardzo ładnie pozują,chyba lubią być fotografowane.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń