czwartek, 1 marca 2018

Wspominki z czerwca i lipca

Tęsknię za ciepłymi miesiącami. Zaczął się już marzec jednakże nadal jest zimno, temperatura na minusie. Dlatego zebrało mnie na wspominki i przeglądanie zdjęć :). Wszyscy powtarzają, że systematyczność popłaca i widzę, że mają racje. Wiele zdjęć nie wstawiłam od razu dlatego najpierw wstawie zdjęcia starsze a potem nowsze bo jeszcze trochę i utonę w zdjęciach a już myślałam że się wygrzebałam.






















Miło czasami powspominać dawne chwile. Teraz już nie mam Liv z blizną :) więc miło ją sobie przypomnieć.
Do następnego wpisu :)

5 komentarzy:

  1. Zdjęcia z owocami należą do moich ulubionych. Od razu przywołują lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, jak mi się chce czereśni!!! Sindy trochę zazdroszczę, to jedna z tych, które baaardzo chętnie zaprosiłabym do siebie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odezwij się do mnie w sprawie Sindy
      od Hasbro : grazynkaa77@hotmail.com -
      może któraś Ci przypadnie do gustu :)

      Usuń
  3. panienki PLUS zawsze przykują mą uwagę!
    po kilku wymiankach i hybrydyzacjach
    wczoraj doliczyłam się zacnej trzynastki
    moich cudownych grubć - ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pod koniec miesiąca będziesz miała 15 :D. Jeśli się jakoś dogadamy :)

      Usuń