środa, 5 września 2018

Ponownie czerwiec

Zgodnie z obietnicą ten post będzie dotyczył zdjęć jakie zrobiłam w czerwcu. Wraz z przyjaciółką wybrałam się na kilka sesji i wszystkie uważam za bardzo udane. Na szczęście nie mam aż tak wielkich zaległości i kilka(naście) zdjęć już wstawiłam. :) Ten post będzie dotyczył konkretnie sesji z 21 czerwca. Uważam ją za bardzo udaną, za wspaniale spędzony czas z przyjaciółką. Nie tylko robiłyśmy zdjęcia ale także grałyśmy w dwie gry jakie ostatnio są stałą w naszym życiu. Niektóre z lalek są moje, inne są Diany :)


Zaczynamy od pięknej Carmen, Diany


 



 
Jane, także Diany
 
 
Avril Straszna







 
 


 


 


Do następnego wpisu :)

7 komentarzy:

  1. Wszystkie wyszly przepieknie. Bardzo milo wspominam ten dzien. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz coraz lepsze zdjęcia :D
    Carmen i Holly najlepsze :)
    Czekam na kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sesja BARDZO udana <3 i to przy takiej różnorodności panienek <3
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG!!! masz moje okrąglinkowe marzenie!!!
    koniecznie weźże na spotkanko pannicę
    w motylkowej sukienusi i kucykach ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń