czwartek, 15 sierpnia 2019

Nadrabianie końca kwietnia, znowu

Witam :)
Nawet godzina nie minęła od ostatniego postu. Jak nie mam weny to blog parę miesięcy leży odłogiem a teraz jakoś mnie naszło :) Jeszcze nie teraz dam zdjęcia rerootów. Na to trzeba będzie chwilkę zaczekać.




Tamara



Tamara to jedna z moich najbardziej fotogenicznych panien jeśli chodzi o Barbie. Bardzo ją lubię :)

Zara
Kasandra, moja pierwsza hybryda na ciele mtm

Sashabella

Holly




Dalida



wszystkie moje mtm do tej pory




Mika





Na ostatnim zdjęciu porównanie według wzrostu wszystkich moich dużych lalek. Jestem dość zdziwiona że Elsa jest wyższa od minifee i Tonnerek.


Do następnego wpisu :)

15 komentarzy:

  1. Elsa faktycznie jest wysoka. To ciekawy wniosek z porównania. Piękne zdjęcia w plenerze. Szczególnie podobają mi się te gdzie twarz jest blisko kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Elsa mnie zaskoczyła bardzo :D
      ooo to też są moje ulubione :D

      Usuń
  2. Jakie cudowne, ciepłe fotki! Będzie miło do nich wracać, gdy nadejdzie jesień, czy zima ^_^ Cudowne. Ciesze się,że wróciłaś do blogosfery! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, jak ja to dobrze rozumiem! Jak człowiek cierpi na brak weny, to go czołgiem nie ruszą... Ale wróciłaś i działasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byle jak najdłużej mieć wene :)

      Usuń
    2. I jakiś kawałek światła. Zimą będzie ciężko...

      Usuń
  4. super, że znowu jesteś!!!
    pannice bez wyjątku świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa kolekcja:)Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyszły te zdjęcia w plenerze, szczególnie podobają mi się z kwiatami w tle.

    OdpowiedzUsuń
  7. เล่นสล็อตออนไลน์ได้ทุกค่ายโดยไม่ต้องเล่นหลายเว็บ ambbets.com เราได้รวมเอาค่ายเกมสล็อตชั้นนำไว้รวมไว้ในเว็บไซต์เดียว สล็อต เเตกง่าย เเตกหนักที่สุด ลิขิสทธิ์เเท้ 100% ทุกเกม รับประกันความปลอดภัย เล่นง่าย ได้เงินจริง สมัคร ambbet รับเครดิตฟรี โบนัสฟรีมากมาย สมัครง่าย จ่ายเต็ม ระบบฝากถอน Auto ปลอดยภัย 100%

    OdpowiedzUsuń