czwartek, 15 sierpnia 2019

Nadrabianie końca kwietnia

Witajcie po kolejnej bardzo długiej przerwie. Zupełnie zapomniałam że mam bloga, głownie dodaje zdjęcia na instagram i facebooka. Co oczywiście mnie nie usprawiedliwia ^^".
Od ostatniego postu przybyła mi spora ilość lalek ale też kilka znalazło nowe domy. Trochę je zaniedbywałam, u kogoś innego będzie im lepiej. Po wspaniałej sesji z Niną w kwietniu jakoś nie mogłyśmy się zgrać by iść na kolejną. Głównie sama chodziłam a czasami z Dianą.
Na początku czerwca odkryłam w sobie wielką pasje do robienia rerootów z włóczki ale zdjęcia swoich dzieł dodam innym razem(mam nadzieje że nie za kolejne kilka miesięcy).



Germaine









Olga





Sashabella i niezapominajki






Zara

Tamara

Holly



Jane




Może za jakiś rok wyrobie się ze wstawieniem wszystkich zdjęć z zaległych miesięcy ale nie mam na to zbyt wielkich nadziei :(.
Do kolejnego wpisu :)

6 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia:D. Świetnie dobrałaś lalki do tła. Zdjęcia emanują latem :). Czekam na zdjęcia lalek po reroocie :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Panny wielce urodziwe. czekam na fotki rerootów ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie zdjęcia :) musimy coś zrobić w klimacie jesiennym. I jeszcze czekam na post z reerotami!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba, koniecznie. Musze się zebrać by zrobić zdjęcia :D

      Usuń
  4. nowe włosy nowe życie
    jak najbardziej poczekam :)))

    OdpowiedzUsuń